fredagen den 13onde ,

Laaanar med bbästan (LL'
kl e ttyp 1:55 ,
o jja börjar redan att bli trött xdd
hahaha, ffast ja o linnda e så sjukt trötta så våran humor ssuuger gurka, HAHA!
dagen har la vart gganska så soft,
ttyp först skolan,
efter de drog man ner till stan med linnda,
träffade vi sarah & viccan vid sjukan gick vi ner med dom,
där nere träffade vi dauksz,simon,linus,robbie & alex.
mupppade runt där nere i ttyp evigheter,
rrååååe kallt ;o;o
dagens tipps till er alla,
använd inte converse denna tiden på året ;o
ddu lär få grisinfluensan -.-'
ttror fan jag får den snart asssso.
ajja, efter stan drog jja & linnda hem till luuk,
hemma hos han var även krille,alex & harald?
så då stog jja o tjötade ett tag med dom idjuuuterna xd
medans linnda pratade med luuk..
efter dde blev de lite mindre roligt :/
fredagen den 13onde liixom..

gumman,
ddu ska veta att all denna ffucking skit som du går igenom,
o som du har gått igenom i nu 4 månader sen "du vet vem" kom in i ditt liv,
dde kmr att bli bättre,
du är värd ngn mkt bättre,
ngn som förtjänar din kärlek.
om han inte tar emot den e han fan inget att ha,
du vet vart jag står, gumman.
när du behöver ngn att prata med, jag kommer redan att vara där,
hålla om digg o göra allt för att få digg att le igen.
vet att livet inte alltid har mkt att komma med,
 man ler på utsidan o ser pigg ut, men på insidan gråter hjärtat utan stopp.
hoppar du hoppar jjag!
älskardigg, gumman, vad som en händer!!


xoxo nathalie !
vi bjuder på oss själva !



Kommentarer
Postat av: linnda<3

gumman jag älskar dig stort, och du e den jag verkligen kan lite på, som jag verkligen kan visa mina tårar för, allt e cp så vet lixom nästan inte ens själv vad jag ska äga,

men bby älskar dig stort o det vettu ! <3

2009-11-14 @ 02:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0