jjuliaa min biiatch (h'

hejhejhej,
nysss kommit hem dåva,
stan med juliia, den biiatchen ;o
o nu ligger hennes hummel tröjja bland mina nya jeans leggins ser jjag ;o
jajja, nu så sitter man här o snackar i tele med allrabästavän :)
trevligt.

Dagen börjjade iaf med att jjag gick upp, gjorde mig i ordning, o kääkade flingor (h)
efter de gick jja till skolan, pallade inte att dra på kör, så tänkte att jag skulle smita in på en annan lektion, satt där inne i typ 10 min tills jag blev utslängd -.-'
efter de vare en rad av härliga lektioner -.-'

o sedan slutade skolan typ vid 1, då drog jag hem, bytte om, o drog ner till norrskolan.
mötte jag juliia där, började vi att gå neråt stan i de "fina" vädret..
när vi kom ner träffade vi sarah, snacka om att jag saknar den tjejen asssso, o jimpa, stahre, o två till som jag inte vet vad dom heter ;p
kom lucas, dauksz o ngr till, fick man även världens chock, ;oo
jaja, grattis till er två! ;)
efter de drog vi bortåt donken, där träffar vi hanna,alice & lina, sätter sig, jjag, juliia & lucas där.

efter typ 20 min, drog ja o juliia bortåt willys, nudlar mannen (aa'
sedan drog vi till chlasohlsson bänken, o typ tog kort, o ffifan vad jja skrattade när du fick läsken över hela ditt face, hahahaha, shiiiett assso vi e bah för bbäst!
efter vi hade smeexat oss framför kameran, drog vi till åhlens, där köppte jjag ett par råå snygga jeans leggins, och en julklapp till mammmsi (aa'
drog vi upp till BR, var bah tvungen att försöka hitta julklappar till en 2 åring o en 5 åring, bus enkelt värkligen -.-'
efter att jag inte hade hittat ngt alls, drog vi hemåt..

sså ja, ungerfär så har min dag sett ut.
nu så blire snart att gå o tvätta bort sminket o sedan ssofta råået med en massa ssoft musik !

xoxo nathalie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0