lördags godis,

sitter här med beebis,
o har haft den bästa dagen med henne, haha.
började med att jga träffade henne vid ramneröd kl 1,
vi drog ner till yerba o så, minnen, haha.
efter de snokade vi runt på stan lite, tittade efter julklappar, men hittade absolut inget ;o
sedan drog vi till willys köppte nödproviant mojjs, nudlar o energi dricka (y'
ffuck assso, blivit 15 års grens på energi drickan ;o
men vi lyckades köpa de iaf (h'
efter de drog vi till skeppan,
o snacka om att de blåste asssså ;o
shiiiieeett höll på att flyga iväg dör uppe på berget,
linnda, fick mig att ramla ner av skratt, o så hände en vanlig olycka som vanligtvis händer när jag e med henne ;)
visssa ffolk fattar nog vad jag menar xd
kort blevre iaf (y' som jjag nedan bjussar på !
efter att vi typ dött av blåst o såg helt "kom o hjälp mig" ut xd
drog vi till stan, satte oss på donken, o käkade för första gången, stooolt !
var absolut inga i stan, så vi drog hem till mig,
 satte vi oss o såg på film tsm med moa o myste lite o så.
jää, nu så ska vi snart se på filmerna från när vi var i usa 2004 ;o xd

bjjusar på bilderna från dagen.


Kommentarer
Postat av: linndamustafa

HAHAHAH

detta var den bbästa dagen assåe !

älskar dig bby :D

2009-11-22 @ 11:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0