regn, regn, regn..

jääpp, sitter man här o sjunger lite på haleluja, ;)
vackert (y'
nyss dushat, e man fräääsh igen, sånt gillar vi (Y)
före de var jja på dansträningen, känner mig stoolt som lärt mig att "dansa" i klackar (h'
haha, vacker syn ffolk xd
btw, ganska så chill dag,
först skolan, sedan gick jjag hem med linnda,
 kommer jag hem typ alldeles dyyy blöt -.-'
trevligt med regn o härlig blåst!
sedan så hann man åtminstone att byta kläder oså kommer älsklingen över en stund, mysigt :)
jja som ni nog förstår så har jja berättat om min dag lite huller om buller, men de får ni leva med!
nu så ska jja snart ta o nana trorjja,
så gooooodnatt alla ssöta bloggläsare!

xoxo nathalie!
(e latis så pallar inte ladda upp bilder från dansen, värda att se men jja, thats life.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0