FÖRLÅT

halleguttan, förstår inte riktigt hur statistiken kan hålla sig uppe i dessa usla updaterins tider.. men det e ju ena toppen, så fortsätt å kika in här på min blogg, ska ju för fan försöka bli mer aktiv! jag minns inte vad jag gjorde i för igår.. men jag minns vad jag gjorde igår! då var jag på stan med linnda å en massa pojkar å shit.. på kvällen gick jag enda från stan till äsperöd i regnet, för jag var tvungen att få snackat lite med leticia.. å idag har jag vart med albin å kiffe  riktigt goa grabbar det  haha, vi skulle åka ner till hemmakväll för å hyra någon go film.. å så när kiffe skulle bromsa in på moppen a ja vettefan vad han gör men vi båda flyger frammåt i alla fall.. haha. aa vet att ni kå'ar detta rätt så mycket nu men ahja. vi hyrde i alla fall någon skärckfilm om man nu kan kalla det för det.. baby mononotor!!!! hahahaha! oh my gaaaaad. förstörde hela stämningen när jag låg å skratta ju.. men det e ju helt OK? å nu så ser jag att krille har försökt vara rolig som vanligt, han har nämligen lagt e sur disktrasa på min underbara kudde.. kul *host* hämnden e ljuv! i alla fall, nu har jag precis snackat med min braaaaat polare, kiffe i tele å tänkte att jag nu skulle få krypa ner under täcket! har faktiskt bilder från idag, men seriöst pallar ej ladda upp dom på datan, asså serri imorgon kommer bilder ! vi hörs när vi hörs !

peace out ♥
nötar gammla nickelback låtar..

Kommentarer
Postat av: emelie

ska typ städa idag och sen utföra nolleuppdrag och lite så :D haft en bra helg?

2010-08-29 @ 13:39:58
URL: http://bookofems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0