skjuter upp frågestunden

sorry, men jag skjuter upp frågestunden.. hinner inte riktigt ikväll. kom precis hem å e så trött så jag tror jag dör snart? nae inte direkt så jag dör, men a ni fattar? ikväll har jag vart hos albin i alla fall, där färgade jag å kiffe hans å henkes hår blondt ! henkes hår blev lite gult men ahja blev nice endå  medans jonte, erik å någon till bara satt å degade eller a vad dom nu en gjorde, höll ja inte riktigt koll på  vet inte hur albins hår ser ut en asså.. kiffe fick fortsätta med detta för jag var tvungen att dra hem *suck* så nu sitter jag här å myser i ennu en av albins underbara tröjor, haha känner att jag lånat en hel del av han nu ;o men har man en kille med grym klädsmak så har man, haha  tidigare idag var jag hos linnda i alla fall, inte en så lång stund men endå. hon har dagens bilde rpå sin kamera å hon e ej inne på msn så hon kan inte skicka bilderna.. så dom kommer imorgon  som ni ser kan man äntligen skriva alla söta små gubbar igen, *happy face*  ahja nog om det nu.. nu ska jag krypa ner under mitt goa täcke, vi hörs imorgon, då vi ska färga hela linndas hår rött  

peace out ♥
btw, svaren på frågestunden får ni imorgon !

Kommentarer
Postat av: sejla

härligt, härligt! ;)

jofan prima här asså!

2010-08-30 @ 00:03:31
URL: http://sejlaahmetovic.blogg.se/
Postat av: emelie

jo min helg har varit lugn och skön! vad gör du idag då?

2010-08-30 @ 08:30:02
URL: http://bookofems.blogg.se/
Postat av: andrea

sv: hahaha de e ju bra :D de e ändå rätt många som kollat på den förra.. :o hahaha trodde de skulle va typ 10 eller nåt

2010-08-30 @ 16:53:45
URL: http://dreeea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0