*suck*

oh my gooooood. skrev precis ett dunder mega lååångt inlägg men så cp som min data e så raderas allting! å ja pallar verkligen inte skriva om allt.. men mitt så kallade "budskap" i den texten var att ja just nu håller på att greja här i mitt rum, asså ja har skaffat en ny garderob, en likadan som den ja redan har, haha fan vad mobbat detta kommer se ut två likadana garderober bredvid varandra.. aja. ja fick inte plats med alla mina kläder å shit i min garderob så vi fick köpa ytterliggare en helt enkelt. men för att dom båda garederoberna ska få plats så är ja tvungen att möblera om lite.. så ja har tatt bort allt som stått i mina hyllor å allt som vart i min garderob lagt det på golvet, men nu så ska ja tydligen flytta över allt till ett annat rum, för på mitt golv ska det nu byggas å grejas -.- så nu måste ja bära ut allt *suck* detta har ja grejat med idag, snacka om huvudvärk! men nu måste ja fortsätta greja med detta..puss hej !

peace out ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0