1 december

nu är det redan första december..bara jag som tycker att hösten nästan har rusat förbi? nu är årets mysigaste månad här iallafall ♥ tittade lite på julkalendern imorse, men förstår mig inte riktigt på det längre..slutade tappa intresset för det för runt två-tre år sedan, men försöker att titta på det endå det är ju liksom tradition, haha  annars har det vart en riktigt go dag tillsammans med goa vänner idag! det som förstörde den mysiga stämningen lite var ju då det kalla vädret!! -20 grader var det ju imorse..lite för kallt för min smak. men om man bortser från det så har det bara vart mys hela dagen lång! efter skolan drog jag å linnda ner till stan för att möta upp ida då träffade vi julia,jimmat, emelie, sandra, anton, christian, fredrik å ja några fler så softade vi mest och hade bara allmänt trevligt, eller hur man nu ska uttrycka sig hehe. satte vi oss på bussen åkte runt hela grejen och sen gick vi av vid vindfället eller a jag, linnda å fredrik gjorde det iallafall satte vi oss i en trappuppgång å snackade. tydligen hade fredrik vart en sådan där "fadder" för oss när vi var små å halle guttan sicka grejer man fick reda på haha!! riktigt pinsam var jag hade klippt ett stort jack i handen på honom (syns inte längre som tur är) och så hade jag tydligen sprungit efter honom och försökt pussa honom hela tiden för jag trodde han var min pojkvän..haha jag gick då i tvåan och han gick i sexan så fatta att det var pinsamt för honom att ha lill-tjejen efter sig, hahaha! men men, sen drog vi in till var å en eller a linnda följde med mig in mumsade vi lite bullar å jag fick mig en body lotion, brun utan sol kräm av pappa! känns gott.  men nu hade jag tänkt hoppa i säng på dirren faktiskt så bloggar mera imorgon! sleep tight ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0