blogg.se strejkar tydligen..

igår så blev det ju ingen uppdatering som ni förmodligen märkte och det är för att blogg.se tydligen strejkar, eller a nu funkar det igen fast det vet man ju inte hur länge det håller i sig men men. just nu sitter jag i skolans bibliotek precis haft kör träning, mm gott det när man är hur hes i halsen som helst. efter skolan ska jag och linnda hem till alex med han, madde och henke, blir nog bra. sen ska vi nog träffa robban en stund men sen lämnar jag dom för att åka och möta upp evelina så ska vi kanske på fest ikväll annars blir det bara en lugn kväll tillsammans. bara jag får träffa henne så e allt bra vettni ♥ e fortfarande lite små sjuk men det löser sig, jag hänger ju med endå ni vet. blir nog ingen mer uppdatering ikväll utan vi hörs mer imorgon eller något istället då dagesn outfit kommer också ska försöka börja med det förstår ni. puss så länge ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0