cause i may be bad but i'm perfectly good at it

dagen blev inte riktigt som jag hade planerat, men helt toppen endå! var ju egentligen tänkt att ja skulle fira jul med min mammas släktsida idag, men alla dom var insnöade så det funkade inte, shit vad det snöat asså..jaja så jag rusade upp hoppade i mina kläder tog mig lite varmchoklad för min hals var verkligen inte på topp, sen rusade jag mot bussen och hann precis med den. kommer jag ut till torp träffar nathalie taby och felicia skarp, som står längst fram vid scenen och sen kommer han vi väntat på jay smith!! helt galet vad vi skrek hehe. minnah och daniel var också där och sjöng. sen stod vi i världens kö bara för att nathalie skulle köpa hans skiva och vi ville ha hans autograf, hihi. en kram fick jag också sen så kom daniel hållö också och var med oss. senare idag blir det väl att träffa evelina, vet inte riktigt om hon skulle hem till stahre eller om vi skulle till jimmy, jaja det löser sig. nu ska jag fortsätta knarka i mig chips iallafall. talk to you later ♥

lite bilder från idag ba, nathalie tog ju tusen gånger bättre bilder med sin system kamera men dom har ju hon då så ni får dom här så länge

daniel norberg



minnah karlsson


jay smith





felicia, nathalie å daniel


haha, min fina flicka


Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

sv: najs, yes ;)

2010-12-19 @ 17:51:13
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: felicia

skicka bilderna :o

2010-12-19 @ 20:15:20
URL: http://menfuuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0