hellre sårad utav sanningen än lycklig utav lögnen

redan hemma ifrån skolan, vart hemmma enda sen halv 11 i förmiddags. jag är ju med i skolans kör så gick med i skolans lucia tåg idag, så fick sluta vid halv 11, rätt så gött endå. vi sjöng ju tre gånger inför skolan då, och det var helt fail haha. men men bättre en lektioner så man ska väl inte klaga. är just nu med linnda. det är soft. om cirkus en timma ska jag till tandis och kolla mina tänder, vet att en tand typ har gått av, eller a en bit av tanden iallafall, heheh.. men men. efter det så drar förmodligen jag å linnda ner mot espresso house och får köpt mig en chai latte, haha perfekt efter man vart hos tandläkaren å hela grejen. nathalie berattade att man kan köpa en bruk chai latte för typ 80 :- så kan man göra hemma, perfekt ju. ikväll ska jag nog hem till min älskling albin också ♥ men nu måste vi börja plugga.. ska renskriva min berättalse nu, kanske till och med laddar upp den här på bloggen vem vet? känns lite onödigt om endå ingen orkar läsa haha men men. gotta go.

saknar värmen, saknar dagarna med er, saknar allt som har med sommaren 2010 att göra ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0