hemma hos nathalie ♥

nu har jag precis kommit hem till nathalie taby, så jag sover hos henne ikväll, blir mys ♥ skulle juy egentligen på 2.2 discot ikväll men det var tydligen inställt så jag satte mig på bussen hem till nathalie istället. vad har jag haft för mig annars idag då? jo efter skolan som gick rätt så snabbt så följde linnda med mig hem, käkade vi lite bytte om å drog på träning. riktigt gott å få dansa. efter det så träffade vi alex, johannes, jonte, adde stod vi å tjötade med dom lite ba. sen när jag stog där och väntade på bussen i min ensamhet så kommer julia, marika och en till, fick jag sällskap av dom för dom skulle hem till marika så det passade ju bra ! men nu så ska jag smörja in nathalies rygg så måste dra.. hörs imorgon puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0