i like the way you move

mmm mysigt att sitta och plugga både tyska och matte. inte direkt. men känner iallafall att jag börjar att fatta hela grejen nu så, jag är på god väg iallafall, hehe. så efter skolan idag drog jag och linnda till stan köpte oss något att äta sen drog vi hem till leticia på dirren, softade vi å snackade hos henne, hon åker ju till brasilien på fredag kommer sakna henne så sjukt mycket, hon ska vara borta i en hel månad kan ni tänka er?! galet..fick dock tyvärr bli en snabbis som vi var hos henne för vi var tvugna att dra och titta på en dansträning, det är typ "öppethus" på sinclair/kulturskolans danselever nu den här veckan, så jag och linnda var där och tittade lite för vi är lite sugna på att byta dansgrupp men vi får helt enkelt se på det..modern dans var det vi kollade på idag iallafall, och det visade sig att det inte alls var något för oss! iallafall, efter det så drog vi direkt hem till mig och pluggade, eller a jag pluggade linnda satt väll mest och var allmänt störande..haha! men det löste sig ju endå. är iallafall äntligen klar med min berättelse! den handlar om en flicka som blir sexuelt utnyttjad och misshandlad av sin styvfar osv osv. riktigt spännande faktiskt, stolt hehe. men nu så måste ja försöka borsta ur mitt ruffs jag har i nacken..puss ♥

slänger ba in någon random bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0