ligger och gosar i sängen för mig själv

japp, ligger fortfarande i sängen å gosar för mig själv..inte orkar gått upp än förstår ni, hehe. legat och sett på kenza & tyra show nästan hela morgonen. men snart så ska jag ta mig upp och hoppa in i duschen, för att senare springa bort till ica och få laddat på mobilen med pengar igen, fick typ panik när jag låg och messade med en massa goingar igår kväll och så helt plötsligt var mina gratis sms slut..så nu måste la ladda på känner jag. annars så har jag inga planer inför dagen, tar det som det kommer. andra advent är det ju idag också, känns riktigt mysigt faktiskt. bloggar mer senare då jag ska försöka slänga in någon bild också. ha en fin dag, puss så länge ♥

en bild ifrån förra julen på mig och min gosiga kusin emil ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0