love makes you stupid

hej alla goingar. nu sitter jag här hemma i värmen, precis vart hos min mormor å morfar, vi var där idag för vi skulle nämligen ut i skogen och hugga en julgran haha! och självklart så duktig som jag e så rammlar jag ner i diket när jag skulle ta kort på en kvist..haha så typiskt mig!! så man blev ju inte lille blöt å så då nene..men men fick varmchoklad och en massa kakor när jag kom inte till mormor igen så det löste sig allt!  en gran fick vi med oss också ja..ikväll blir det iallafall en myskväll hemma med familjen bara, så vi ska nog snart å hyra lite filmer och beställa pizza, mums! sånna här kvällar kan behövas också ibland förstår ni. gårkvällen hos nathalie var iallafall riktigt mysig ! såg på idol, och jay smith gick ju självklart vidare till final, han är så himla bäst, massa kärlek till honom ♥♥ men nu så ska jag göra annat. slänger kanske in några utav alla bilder från idag också. puss ♥

några av alla bilder från idag














moa å christian


haha värst vad mamma ser glad ut då! men det e gött


jag och mamma, älskar dig ♥


morfar ♥ helt omöjligt att lyckas ta kort på mormor asså hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0