nu jävlar ska jag dejta sängen

________________________________________________________________________________________________

Anonym
om I´ll spread my wings and I´ll learn how to fly, I´ll do what it takes to touch the sky:
hur många år är albin ? :)

svar; 15 :)

________________________________________________________________________________________________

nä nu blev det ju så där sent igen..fan. asså måste bli bättre på att komma i säng tidigare, vet ju att det blir ett helvete dagen därpå om ja inte gört men men. idag så tog jag, martina å charlotte bussen ner till stan på dirren efter skolan. mötte ja upp lovisa vid tre tiden, kände att jag var tvungen å träffa henne innan hon åker iväg till thailand i två hela veckor så fuskigt !  sen mötte jag upp albin vid kvart över fyra tiden tog vi bussen hem till mig, var tänkt att vi skulle ta oss en riktigt plugg dag men började med pluggandet typ klockan åtta? haha vi e för sämst..fick iallafall gjort klart min engelska uppsatts och pluggat lite matte. nu måste ja bara plugga in nordens jävla karta och greja med min teknik uppsatts. men det ska nog gå bra. men nu måste ja då sova asså!!godnatt alla goingar ♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0