öronorgasm


_________________________________________________________________________________________________

Anonym
om merry christmas:
kan inte du visa va du fick i julklapp ? :)
fin blogg å riktigt fin cheey e du !

svar; jo visst kan jag det ! men just nu har jag inte tid, men jag kan försöka ta kort på allt ja fått när jag kommit hem, skulle kunna tänka mig att bilderna på mina julklappar kommer upp på måndag kväll eller tisdag. sounds good?  
______________________________________________________________________________________________

juldagen har vart riktigt chill. vi har mest suttit hemma hela högen och spelat hehe. fifa 11, bil spel och hockey spel, kort spel och en massa grejer sicka spel nördar vi har blivit hehe..men det e soft. haha juste följde även med mina små kusiner ut i pulka backen och åkte idag igen. blev blöt och fick ont i rompen  men nu så ska vi fortsätta spela yatzi. sounds good. hejdå ♥

dagens outfit; halsduk-indiska tröja-julklapp från linnda jeansleggins-vero moda skor-din sko


hahaha


sicka nördar vi vart idag, här sitter vi å spelar fifa 11










Kommentarer
Postat av: Anonym

Ny tävling och ny chans att vinna ett kitt från body shop.

Det enda du behöver göra är att lämna en kommentar att du är med.

Lycka till



Kram natalies.se

2010-12-26 @ 15:44:19
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0