Shit happens, people changes, Things goes wrong, life goes on.

fy17 vad trött jag är nu asså.. pluggat med matte å tuska så det skriker om det nu ikväll, så nu jävlar ska jag då ha minst ett G på mitt matte å tyska prov!! hehe..iallafall idag efter skolan så följde linnda med mig till torp för jag var tvungen att köpa en ny navel piercing, för jag hade tappat min idag..och kan ni tänka er att på endast några timmar hade hålet krympt så jag fick verkligen trycka igenom piercingen gjorde svin ont!! men nu sitter den i iallafall, den är riktigt fin. svart lång hängande typ haha, ja ni får en bild imorgon istället. på torp träffade vi även henke å ja då var vi med han helt enkelt, var faktiskt han som valde ut min piercing för hade lite beslutsångest hehe..men men. ikväll så har vi även vart och tittat på ytterliggare en dans grupp, jazz/show, har gått i det för och är lite sugen på att börja igen faktiskt..men vi får helt enkelt se på det. men nu så måste jag sova asså. gotta go ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0