take, take, take it all but you never give

godmorgon, här ligger man rätt så gott nyvaken. det enda som inte e så gott e väl mitt humör men jag har nog en del anledningar till detta. omoget säger jag bara. jaja, mitt humör kommer iallafall att bi på topp igen så fort som jag får träffa min nathalie idag!! ♥ shit vad jag har saknat den cheeyen asså. först så möter jag upp henne vid sjukhuset där hon är med felicia hos tandis. sen så drar vi förmodligen först hem till nathalie och sen vidare mot moitonshuset hehe. senare idag blir det väl att dra till torp en sväng, kommer vara redigt mycket folk men men kanske kan fynda något smått å gott på rean. ikväll sover jag antingen hos nathalie eller hon hos mig. så ungefär så ser min dag ut, ska försöka klämma in något inlägg ikväll men det är inte säkert att det hinns med. pussar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0