when you call my name is like a little prayer

_____________________________________________________________________________________________
Anonym
om something is wrong, i can see it in your eyes:
Vilken tid kommer han te torp? :)

svar; jag vet inte vilken tid än faktiskt. men håll utkik på deras hemsidahttp://www.torp.nu/Kjopesentre-SE/MAL32114/ där kommer det nog att stå tider m.m när det närmar sig  

______________________________________________________________________________________________

nu sitter jag inne på short cut´s solarium och väntar på att nathalie ska sola klart  efter det så tar vi oss nog bort mot espresso house och får köpt oss varsin chai latte, riktigt sugen! efter det så tror jag nog vi tar oss hem till var å sig, ska hem till albin ikväll mysa med film och lite så, riktigt saknat han så ska bli skönt att få träffa den goingen igen ♥ det blev lite ändrade planer igår kväll, nathalie sov hos mig istället så var det tänkt att vi skulle träffa några också men det kom lite förhinder så vi stötte på några random killar ute som vi bekantade oss med haha. men det var allt trevligt det också. när vi kom hem mös vi i sängen å kollade beck, sen somnade vi riktigt gott. men men, gotta go ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0