försenat inlägg

jag han inte att blogga igår kväll, inte för att ja gjorde så specilet mycket men min data var lite cp o så blev det inte av helt enkelt.
inget specielt hände igår, var först i skolan, sedan följde linnda med mig hem & så vare att dra iväg på träning sedan.

idag har ja vart i skolan o efter skolan har ja vart med julia :]
vi käkade semla eftersom att det e fettisdagen, någon mer som gottade till sig med en semla idag? (a)
vi hade det iallafall bäst, vi var riktiga nolifers så vi gjorde riktigt sexiga gubbar på sims ;c
snackade vi med andre som var apigt osocial, men så kan det ju va ibland.

men nu så ska ja ta o dra mig.
ha de bäst flodhäst!
kram nathalie kindhult ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0