mysig dag med linnda ♥

vaknade först kl halv 9 av att ja fick minst 1000 tomma sms från jonte -.-
sedan lyckades jag äntlligen somna om, o då vaknade ja kl halv tre xd
vi hade gått o lagt oss kl 5 så snacka om att vi var super mega trötta hela dagen xd
sedan gick vi upp o käkade våfflor (a)
sen så nördade vi lite framför datan, ja var så duktig så ja gjort faktiskt lite utav mina läxor (a)
sedan så drog vi ner till konsum och köpte munkar, gotttt ;c
sedan så bardet hemåt då käkade hela famlijen tacos o såg på melodifestivalen :]

nu så borde jag egentligen göra klart min svenska läxa, fast orkar värlkligen inte det, finns det typ ingen som kan göra det åt mig? o så måste ja träna inför matte provet nästa vecka -.- jippyyyäää!

kram nathalie kindhult ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0