danmark bilderna

godmorgon, lördag morgon, the sun is shining. å här sitter jag å letar busstider ut t havssten, ska nämligen dit med leticia & wiik idag :) men innan ja ska dra mig ditåt tänkte ja vara lite gullig å bjussa på alla bilder ifrån danmark. det har iallafall vart en super nice vecka där, solade å badade på en krit vit strand. var i köpenhanm shoppade lite, var på på kph tivoli. å var på nåot place som är ungeför som skarasommarland. å ja å moa delade ju på ett hotelrum så ni kan la föreställa er hur vilt det blev om nätterna.. hahaha. men iallafall, nu måste ja sätta lite fart här, ska vara på kampen om mindre en 40 minuter ju! hoppas ni får en skön dag i solen! poss.

kram nathalie den bästa kindhult ♥
nu kommer bilderna ;$ hann ju inte imorse som det var sagt ;$ så hela dagen idag har jag vart på havssten med leticia, iik å adde :) sen på kvällen kom henke å john å störde mig i min packning xd å nu sitter ja här med linnda å lanar (a) haha men nu ska ni få några av bilderna iaf :D


















































fan asså ja å moa fastnade längst upp i den dära skiten, den gick sönder min vanliga tur -.- HAHAH, ni skulle sett mig :$ moa satt bara å skrattade åt mig.. vadå ja var rädd kanske :$











HAHAHAHHA, DETTA KALLAS HUMOR!! min å moas humor mitt på natten ja :$

men nu orkar ja inte greja med fler bilder detta får duga!


Kommentarer
Postat av: Johninator

Fan ja e snabb verkar har vart kul :D:D får åka med nästa gång :P

2010-07-25 @ 04:06:46
Postat av: Eleena

Första bilden var sjuuukt fin!! :) elr alla bilds va snygga ;p

sv; bara bra ;p

kramen

2010-07-25 @ 12:42:32
URL: http://elllehs.blogg.se/
Postat av: nilofar

sv: yes she do!! xd



hihi jo dt är just good! (y) <33 sj då? hur var dt i danmark då?(a) <33



kram kram skummbanan xd hhaha jag äger på att rimma ;) <33

2010-07-25 @ 16:23:11
URL: http://manki.devote.se
Postat av: linnda

älskar dig med

2010-07-25 @ 18:45:08
URL: http://linndasshit.blogg.se/
Postat av: nilofar

gå gärna in på min och linas blogg och kommentera vilken header vi ska ha ;) <333



www.korvarnaisolen.devote.se

haha dt blev lite fel med namnet xd <3 men dt går inte att ändra nu:( <33

2010-07-25 @ 18:52:35
URL: http://korvarnaisolen.devote.se
Postat av: linnda

sv: dom tackar!

ja hon e jävligt söt! (:

2010-07-26 @ 14:45:04
URL: http://linndasshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0