göteborg ♥

yeah, har vart i göteborg idag med linnda :) min pappa skulle t sjukan på återbesök för nacken å för alla opertioner. så vi följde med å hoppade av i stan :) vi strosade runt på stan, å fick faktiskt köpt en hel del :) kina resturangen.. haha! omg asså vi e för pinsama ;$ eller rättare sagt JAG e för pinsam! sry linnda ;$ HAHA! vet att ni liksom fattar 0, men ja å linnda fattar iaf, sjuuuukt kul. aja. å ja varnar er för energi drickan från CHOCK man blir helt crazy av den, tro mig vi brudar vet! men iaf, nu ska ja nog ta å dra mig, klockan e ju bara tio över tio typ så får se om ja drar ut eller något en stund :) hade gatt!

kram nathalie den bästa kindhult ♥
bilder från göteborg :)




HAHAH, mördar blicken :$

hahaha, ojoj :$

fuck of bitche's :c

hahahaha, blev vi lagom crazy linnda?


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart köpte du väskan? är den falsk?

2010-07-14 @ 14:59:50
Postat av: linnda

sjukt go dag



- sv: haha nej så söt så

2010-07-15 @ 01:16:06
URL: http://linndasshit.blogg.se/
Postat av: linnda

sv: HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA

nej så jävla osnålt nathalie :O

nej men tro mig, det kmr bli som geishan med dom jävla kexen :X jag kmr få allt som e kvar :X

2010-07-15 @ 02:04:05
URL: http://linndasshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0