rubrik är överskattat

hallå alla, tänkte bara tala om att jag ser ut som en tjur :d haha, bytt piercing i näsan idag t en ring. jag har börjat vänja mig lite smått så det ser la inte så tokigt ut :) ingen annan har typ det, så det e ju en fördel, så man sticker ut lite smått, haha ;) var på viking idag med sarah å grejade det, vi pratade lite smått med varandra funderar rätt så hårt på att börja spela fotboll i HAIF, men jag får se. för det krockar med mina danträningar å min konfirmation -.- så ja får se på det! egentligen så funkar inte jag å fotboll ;$ men ja får se på detta hur det blir :) iaf, efter sarah dratt t sin träning så träffade ja julia, emelie å sandra. hahaha julia ja tycker synd om dig som fick en stor loska i håret ;$ jävla idioter! aja.. sen träffade man lite gulligt folk, alla var typ på stan idag aja.. sen kom linnda ner :) då träffade vi linus å dauksz :) JAG HAR FORTFARANDE ONT I ARMEN KILLAR! jag vet jag e klen :$ å bla bla, nu orkar ja inte skriva mer ;$ å ikväll har ja sätt på film med moa :) å juuuuste igår så blev det ju inget bloggande, pallade inte sorry :$ så ja kan ju ta å skriva lite kort om det nu då.. på kvällen såg ja på någon film med marco. på dagen sov jag å linnda typ hela dagen vi hade nästan dygnat men lyckades inte.. vi deckade ;$ men nu ska ja fortsätta å sociala mig i tele :) puss ses på fjorden i övermorgon alla!

kram nathalie den bästa kindhult ♥


Kommentarer
Postat av: linnda

sv: haha och jag e stolt moster! :c

2010-07-27 @ 00:36:45
URL: http://linndasshit.blogg.se/
Postat av: Eleena

sv; hehe vsg :)

jah ;)

kram

2010-07-27 @ 12:57:01
URL: http://elllehs.blogg.se/
Postat av: jessica

haft ont i föterna va de långa dagen efter shooppping.Vad ska du hitta på sötis.Vad gillar du om min shhopping

2010-07-28 @ 01:24:36
URL: http://priyan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0