junicupen

junicupen al day long. träffat en massa gatt folk där ju. fast drog dit med min störtsköna brud leticia :c eh, ja vet inte riktigt vad ja ska skriva :$ inte vart något toppen väder dirket.. men ja fick låna john's tröja så det löste sig :c sitter med den nu, riktigt go ju. o så nu ikväll har ja vart med luuk & rassa :) men nu pallar ja verkligen inte skriva något mer :$ känner för att vara lite små osocial idag.  hajdo :)

kram nathalie kindhult ♥
en bild på hela skiten får ni iaf ;)

men jaja, en bild på mig också kan ja la bjuda på.

Kommentarer
Postat av: emelie

tackdetsamma:D allt bra?

2010-06-19 @ 11:14:20
URL: http://emelieastemoo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej snygging! Kollar du på bröllopet? =)

2010-06-19 @ 14:18:36
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej!

när gör du ny design på bloggen? :)

2010-06-20 @ 14:44:56
Postat av: John asså :D

Denna bild har jag inte sett min tröja (a)

2010-07-27 @ 20:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0