lite new känner jag.

yeah, klippt mig idag. inte för att jag gjorde något märkvärdigt men det blev rätt så stor skildnad faktiskt ;$ klippte upp typ en hel del, och klippte det kortare där fram, så det långa liksom kommer längre bak, ehm aa jag vet ja suger på att förklara :p o så toppklippte jag det, behövdes, var rätt så slitet faktiskt. köppte även en "våffel tång" funderat rätt länge på att göra't men nu slog jag t ;d köppte även värmeskydd spray t det, vill ju inte få slitet hår fort liksom. och så köppte jag även en skjorta, ett par brillor, ett halsband och presenter t moster & morbror som fyllt år båda två :) sista riktiga skoldagen idag är då avklarad, gatt mos vettö :c men nu ska jag dra o käka mig fet o go!kösshaj gummor&gobbar :)

kram nathalie kindhult
lilla ego-nörden? nejdå, inte alls, mohihi..


I  ♥ you



Kommentarer
Postat av: linnda

vet inte, men nu fick jag lösenordet av pappa!

äntligen -.-'

2010-06-10 @ 15:29:28
URL: http://linndasshit.blogg.se/
Postat av: andrea

sv: haha vi måste ju få va fjollor!!

2010-06-10 @ 19:29:49
URL: http://dreeea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0