nu sammanfattar vi här va

eh, ja. nu ska ja ta o sammanfatta gårdagen, (tisdag) och idag, (onsdag). känner att ja kommit hem lite för sent på kvällarna så inte riktigt hunnit med bloggen. sry ska försöka bli bättre. igår var ja iaf på stan o landbadet med elin & leticia. soft. på eftermiddagen tog ja även den dära sprutan mot livmoderhals cancer, gatt tagit alla tre sprutor nu dåva, äntligen klar. o så igår kväll var ja hos alex en stund o så var ja hos simon & sofie o såg på filmen "I robot" inte min typ av film egentligen, men den var faktiskt rätt så bra :) och idag då, vaknade jag av att en viss person skickat minst tusen sms, yepp. släpade ja ut mig själv i trädgården. träffade ja julia där på andra sidan staketet, stog ja o tjötade med henne, grannträff u know :c sen gjorde ja mig i ordning lite o så träffade linnda, drog t stan köpte en tröja, köpte glass o drog t skeppan o softade på berget mannen :c käkade dyra nachos höll ju fan på att hamna i bråk med ägaren, haha :$ nejdå, duktig flicka e ja "host" :D sen träffade vi även julia,emelie o anna i stan sen. o så nu ikväll har jag vart med rassa o felix. a o med luuk en väldigt liten stund också. kom tydligen lite för sent hem, så min mamma mensade på mig :$ en hel kvart, farliga grajer detta! men nu e då klockan för mycke känner jag, så nu ska ja sova. sleep tight.

kram nathalie kindhult ♥
bilder från igår (tisdag)






bilder från idag (onsdag)



Kommentarer
Postat av: linnda

du tog den fulaste bilden -_- den sista asså. :P

2010-06-17 @ 13:22:27
URL: http://linndasshit.blogg.se/
Postat av: andrea

gött glassiga bilder! vart är det ni är? :D



sv: haha ja ibland ;)

2010-06-17 @ 20:58:19
URL: http://dreeea.blogg.se/
Postat av: Emma

eh.. ska du sova klockan 07.17? :o

jaja, du e söt (a)

vad menar du med att din mamma "mensade" på dig? :)

2010-06-17 @ 22:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0