the sun is shining ♥

helt galet fint väder ju! fuck alla tidningar som säger att det ska bli en regn-vecka, vart 30 grader idag ju för f*n ;o  o självklart sitter ja i skolan större delen av dagen o dööööör! sound's fun, right? :) efter skolan drog ja iaf ner t stan o träffade typ massa som var där, åkte ja t torp med leticia,sarah,linus, sebbe,zoe & en t som ja inte vet vad han heter :$ när vi väl kom dit skulle vi leta efter skolavslutningskläder t sarah & zoe, dom båda hittade sjukt fina stuff's :) o jag fick faktiskt köpt mig en klänning också (A) fast den ska ja inte ha på avslutningen utan bara t vardags liksom :p HAHA, linus o han där andra drog in på bik bok o provade en massa tjej kläder, fatta vad sjukt kul? xd tog la typ lite bilder, men får se om ja pallar ladda upp d xd they was so sweet, (haha). o så har jag käkat mig rund o go för en lite stund sen också, yepp, foooood in my heart, mannen :D haha! men nu ska ja dra mig faktiskt. hejdååååå!

kram nathalie kindhult ♥
här kommer en bild på min nya klänning!


imorse var jag en   n o   l i f e ' r
!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0