tjäna !

idag skulle jag egentligen vart på bodele med skolan men jag pallade inte dra dit. så ist låg ja hemma o sov (a) sömntuta, jomen javet. när jag vaknat så gjorde ja mig i ordning, sen drog ja t leticia, där var även isabella (som jag tror hon heter.) efter en liten stund drog vi ner t stan o träffade andré :) ja & leticia var lite för sociala o flummiga ibland trorja ;$ hihi, blir ju mycke roligare om man flummar t det hela ju. vi gjord einget spc softade o flummade runt. drog t bryggan en liten stund också. o nu sitter jag här med linnda :) hon ska sova hos mig o så, gatt det. o imorgon är det ju äntligen dags för skolavslutning :d efter det ska jag på sohoclub, typ en "avslutnings fest" på gammla GG, för alla 96:or o uppåt. blir nog super't. ska dra dit med leticia, sarah, linus & jimpa. någon mer som ska dit? :) men nu ska vi ta o dunsta. see ya bitch'es :* HAHA, äcklig fjortis varning på det sista ordet. men aja, hejdå :)

kram nathalie kindhult ♥
akej, funkar inte att ladda upp bilder från idag. fuck.


Kommentarer
Postat av: andrea

sv: haha mjo, och då blir det ju bara äckligt :D

2010-06-11 @ 17:49:28
URL: http://dreeea.blogg.se/
Postat av: Terabithia

Hoppas du får kul på GG

2010-06-11 @ 23:17:10
Postat av: nilo

fin blogg! <33



jag såg att du hade röstat om våran header på bloggen:)



men en header där har typ försvunnit så vi har lagt ut ett nytt inlägg:D skulle va snällt om du rösta igen (a) xd <33

2010-06-12 @ 18:47:58
URL: http://manki.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0