'you shine brighter than neon lights'

så värd & soft dag för f*n!  i skolan idag hade vi ba någon tippspromenad uppe vid bulid, eller vad det nu heter. men vi slutade runt 12 tiden så det var ju soft d. o efter vi var klara med det så drog ja & linnda ner t stan där träffade vi hanna, lina & "bamse" som hon kallas :p följde vi med dom t umo, sen så drog vi runt lite träffade vi sthare, sen drog ja & linnda o käkade, köpte kladdkaka o cider o satte oss i musee parken o softade, gatt mos vettö c: efter en liten stund kom molly, edwin, sigrid, hanna, marcus o två killar ja inte vet namnet på xd satt vi där o chillade sen kom det fram en kille världens biff typ, grr :$ haha o frågade om vi ville vara med på "fiskmås vm" självklart ställde ngr av oss upp o en massa andra som var där, men självklart dör min kamera när jag skulle ta kort på hela skiten, typiskt asså. sen efter en stund kom hanna,alice,simon,jimpa, linus o två t ja inte vet vad dom heter xd satt vi där o softade o lite så, sen drog ja o linnda upp t bio skiten skulle fixa biljetter t söndag då ja ska o se på "sex and the city 2" med leticia (A) haha, we like kärring movies (A) sen drog vi hemåt o nu sitter jag här med mamma o ser på film, hihi :) men nu orkar ja inte skriva mer, skrev la kanske liiite för långt elle? aja, puss på dom som läste.

kram nathalie kindhult ♥
linnda har inte skickat resten va bilderna en, så dom kommer kanske imorgon.










Kommentarer
Postat av: Hana

sv: hahah! ;)

haha nä, passar nt direkt i allt, men asså, de va så att ja redan har köpt en klänning från bikbok, oså va de nån i min klass som härmade mej, så nu vill ja nt ha på mej den , :$

<33333333

2010-06-03 @ 14:58:06
URL: http://growupdude.blogg.se/
Postat av: Hana

exakt som min mamma sa! ;o

men eftersom 2 personer har sagt de nu så gör ja väl så, skiter i henne ;)<33333

2010-06-03 @ 16:04:01
URL: http://growupdude.blogg.se/
Postat av: Hana

haha, aaa, hihi ;)<3333333333

när brukar du logga in på msn? ;)<3333333

2010-06-03 @ 22:17:41
URL: http://growupdude.blogg.se/
Postat av: Diana Hermansson

Haha det var min bror som gick fram till dig på fiskmåsVM! ;D (Y)

2010-06-08 @ 14:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0