måndag

början på en ny vecka, känns alltid lika segt men rätt som det e så är det helg igen, deg brukar gå rätt så snabt tycker jag.
idag så har jag iaf vart i skolan o efter skolan drog ja hem til min älsling lukas ♥
vi hade det mysigt!
fast ja var tvungen att dra för tidigt tycker jag för jag var tvungen att dra på träning.
men den var ju också rolig, älskar värkligen att dansa, helt underbart ;dd
efter träningen drog ja hem till pappa en liten stund o då såg ja att han hade köpt ett par lila converse till mig!! :d
tack pappa!!
men nu så dör mitt bateri på datan snart o så måste ja sova så godnatt alla!

kram nathalie kindhult ♥

Kommentarer
Postat av: Hana

hahahaha, ja garvar när nån säger panda

de låter så jävla roligt :)

sv: idag har ja ba vart i skolan sen hemma, exakt som vanligt :D

2010-03-09 @ 16:22:44
URL: http://skorpanh.blogg.se/
Postat av: Hana

sv: haha

läste du frågorna? :)

2010-03-09 @ 17:53:33
URL: http://skorpanh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0