14 bast

14 bast fofan nu ju. aokej, 14, right känner mig fortfarande som ett litet småglin :$ aja, jag e ju ett så :c iaf, min dag har vart så sjukt värd! inte för att jag gjort något spc, liksom fest blire när ja fyller 15 o mer värda åldrar ist (a) men min dag har vart så soft! vaknade upp brevid min brud linnda, yepp. vi gjorde oss i årdning, seeeeegt. drog t stan träffade leticia :) så sjukt härligt väder! vi drog t bryggan vid hamnen, satte oss o chillade tog bilder o hade det så underbart i solen o grajer. sen så gjorde vi la inget spc egentligen, jag köpte två tröjor (a) en som var orange-vit-randig och en kill tröja faktiskt, hihi. en blå grön t-shirt med tryck på två glasögon, as fräcka faktiskt ;$ sen så kom Klara också :) då drog vi o käkade på pingvin, KEBAB MANNEN, YOYOYO! vi e ju gangster's ju c:  efter en stund så drog ja & linnda hem t min pappa som ville fira mig lite så (a) hihi, så gulligt av han, älskar dig pappa ♥  fick pengar av honom. och så fick ja o linnda så himla seriösa presenter också, haha! han e allt bra rolig han ^^ så chillade vi gärnet! juuuuste, fick även en t-shirt av krille med en..hm, gullig bild på mig när jag sover på -.- och jag ser ut som en jag vet inte vad när jag sover, HAHA! ni ska få se på en bild nedan så sjuuukt ful o.O HAHA! o nu sitter jag här o lanar med allrabästavän! soft, tusen tummar upp i luften (y) men oj vad detta blev långt ;o hihi, gulligt av er som läste! o grattis t alla andra coola typer som fyller idag.

kram nathalie kindhult













HAHAHAHAHAHAHAHAHAH!




you are just perfect,baby.and you are so mine.


'


Kommentarer
Postat av: robin

du e söt när du söver osså:)<3 du e sötast nathalie<33

2010-05-19 @ 01:06:10
Postat av: Anonym

hehe det ska vara elva bokstäver på jag älskar er det står ju tolv :)

2010-05-20 @ 12:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0