i just cant live without your love

____________________________________________________________________________________________

Anonym
om 14 december blir jag hel blond igen!:
Asså, Nathalie, du är så otroligt vacker<3

svar; vad glad jag blev när jag läste den här komentaren verkligen! jag tar åt mig! själv tycker jag inte att jag är specielt vacker, men det är väl alltid så, att man inte ser det fina hos sig själv.. men alla är fina på sitt egna sätt! alla har något att vara stolt över, och när man får så här fina komplimanger så blir man ju verkligen glad! hade dock varit lite roligare om du hade skrivit namn! ta hand om dig, kram

____________________________________________________________________________________________

Ronja :)  ([email protected]) om 14 december blir jag hel blond igen!:
Nathalie, du är så otroligt fin! det var sjukt längesedan vi sågs nu, typ i nästan slutat av sommarn? :o vi måste ses snart! <3
måste är ett måste :D <3

svar; tack ronja! jadu det var ett bra tag sedan nu..får verkligen ta å ses snart. var det inte nästa vecka vi skulle ses eller vad vare? :) hihi puss

______________________________________________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: GUESS WHO?!

- vad snälla läsare du har :)

2010-11-25 @ 00:48:52
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Ronja

Japp :) om du kan då! <3

2010-11-25 @ 18:13:21
Postat av: MADDES

Jag köpte den i deras butik. Tror inte att den finns på hemsidan :)

2010-11-25 @ 18:33:03
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Anonym

- äh skit i dem, de är ju bara ett gäng patetiska nollar som skriver cpkommentarer, stå på dig!

2010-11-25 @ 23:03:31
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0