I shot for the sky i am stuck on the ground

jävlar vad trött jag är nu känner jag.. sitter iallafall här med annie dahlberg, mys ♥ vi har sett på en film "har du hört ryktet om Morgans" hette filmen riktigt bra iallfall, eller a det lilla vi såg av filmen var bra hehe..vi låg väl mest och skrattade bort filmen. måste även få meddela att det inte kommer bli mysigt att sova i min säng ikväll eftersom hon hällde ut all julmust i min säng..mmm gott. nu så slår vi nog på valentines day så får vi se hur mycket vi orkar..hade ju egentligen lite planer inför kvällen men som ni kanske märker så tog vi oss en chill kväll istället, det var det vi orkade med just ikväll, men det e gott. hörs mer imorgon, puss ♥








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0