i wanna boom bang bang with your body yo

ja men shena. nu ligger man här i jula bergströms soffa med marika foss å bara chillar. vi ser på svampbob å käkar frulle heheh.. igår så slaggade ja då över här. ja vad hände annars igår då? började dagen med att jag vaknade upp bredvid min älskling albin, riktigt mysigt kan jag meddela. sen runt två tiden drog jag ner mot stan träffade julia å marika drog vi oss mot ua kannan. sen frammot kvällen drog jag hem en snabbis käkade lite å så. sen drog jag nästan på dirren hem till linnda, tog vi oss ner mot skogslyckan å träffade hagge. sen så kom även albin, erik, kiffe å henke :) runt halv tio tiden drog jag ner mot stan igen, hamnade i någon lokal där nere tillsammans med kristin, marika, julia, sebbe å två till. tog vi oss hem till julia runt halv 11 tiden eller något. idag vet vi inte riktigt vad som händer, ska nog ta bussen snart till linnda ska vara med henne idag, hihi mys :) anledningen till att det inte blev någon uppdatering igår var för att mitt internet är helt dött!! så nu blev det ett lite längre inlägg istället, ja precis. men men nu ska jag dra. bye for now♥

hahaha, a men shena morgon face


Kommentarer
Postat av: O L I V I A

Tack så jätte mycket! Jadå, det är bara bra :) Hur är det själv? :P

2010-11-01 @ 13:16:58
URL: http://minlillagronaflodhest.blogg.se/
Postat av: MADDES

Nja hände inte så mycket skoj i helgen tyvärr. Så den var lite småseg :P hur mår du idag?

2010-11-01 @ 17:59:53
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: O L I V I A

Vad bra :)

2010-11-01 @ 22:57:33
URL: http://minlillagronaflodhest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0