it is supposed to end like this?

______________________________________________________________________________________________

anonym
om boom boom evan brighter than the moon:
Du, Nathalie jag måste få fråga en sak ? :) Har du löshår ? <3:D

svar; jag har löshår men jag använder det inte längre! tycker det är onödigt nu eftersom att mitt hår är lika långt som mitt löshår så :p

_____________________________________________________________________________________________

godnatt, nu har jag tänkt mig att kasta mig i sängen å bara få sova å drömma mig bort. skulle vara skönt känner jag. har lite huvudvärk, vart en minst sagt "känslosam" dag, eller hur jag nu ska uttrycka mig. riktigt härligt att man då har sina fina vänner och underbara föreldrar som finns där för en. helt otroligt, massa kärlek till er ♥ så idag fick jag gå lite tidigare ifrån skolan för att hinna med å träffa evelina. skulle vi bara fixa lite grejer å så, eller a. var riktigt härligt att få träffa evelina igen, saknat henne ju ! sen träffade jag alex på vägen hem och det var ju riktigt tur det kan jag ju lugnt säga. vet inte hur jag skulle klarat av kvällen annars, helt underbar är han asså,bror ♥  följde jag med honom hem en liten stund, vi gjorde inget specielt tittade på tv och snackade kände att jag verkligen behövde prata med honom. sen drog jag väl hem runt sju tiden, tog mig en go dusch å då ringer henke när man står mitt i duschen haha. men men, skyndade jag mig hem till pappa så jag var hos han vid åtta tiden, käkade jag gott å så såg vi på en riktigt spännande film! the traveler, rekomenderar! men nu måste jag som sagt sova, peace out ♥

åretskolfoto.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0