just keep holding on, couse we are going to make it together

nu ska jag attackera duschen, mmmm gott. sen ska jag väl bara lägga mig å sova riktigt härligt vill jag meddela. skit jobbigt fysik prov i skolan idag men tror att det gick rätt så bra iallafalla, godkänt är det väl åtminstone..på hemkunskapen lagade jag och martina en egen måltid, hehe, riktigt gott faktiskt! vi lagade ungsbakadpotatis med marinerad kycling med kantarell sås och sallad, till efterätt bakade vi eller rättare sagt bakade jag kladdmuffins med jordgubbar och grädde, haha värsta stora var dom ju, men dom uppskattades av alla andra iallafall  efter skolan hade jag utvecklings samtal, gick la bra fick iallafall pratat om att jag tänker hoppa av tyskan klarar verkligen inte av min tyska lärare helt sinnes asså..jaja, efter det så åkte jag å linnda direkt hem till albin där även hagge var. hade dom bakat lite gottigt hehe, käkade vi lite toast, mums! jag var helt galen där ett tag asså sjukt. så nu finns det knäppa filmer på mig också kul kul..myste vi bara å hade det soft, sen kom erik å henke också och då började det ju att hända lite mindre roliga saker.. kvällen slutade med andra ord inte som vi hade tänkt oss. men vi klarar detta tillsammans hjärtat ♥ detta är inget som jag tänker uttala mig om här i bloggen iallafall. men nu så har jag faktiskt inget mer på hjärtat utan tänkte faktiskt ägna resten av kvällen åt duschen. peace out ♥


Kommentarer
Postat av: GUESS WHO?!

- okej :)

2010-11-26 @ 00:48:02
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0