no matter what you think about love, i keep coming back for more

nu har jag precis tagit mig goe duschen. gott. hårinpackning å hela grejen, så nu är mitt hår fräscht igen. ska sätta mig med min svenska uppsats å skriva på den nu mmmm. sen blir det väl att hoppa i säng antar jag. var ju som sagt hos alex förut med linnda vilket var riktigt soft å nice. sen så kännde vi oss för att feta oss med varsin pizza också, mums! så ungefär så här min kväll sätt ut, rätt så soft endå. å nu ser jag att det snöar ute också ja..  men nu måste jag plugga. höres imrogon bitti med dagens outfit. puss ♥

rekomenderar loréal paris hårinpackning, finns att köpa på frisörsallonger. vet inte riktigt hur mycket en sådan bruk kostar faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0