nu bär det av ut i vinter mörkret

_________________________________________________________________________________________________

Anonym
om i just want to see you smile again, like you did before:
asså du är så sjuuuukt fin! :O

svar; tack vad glad jag blir ! men jag tycker precis som jag sagt för att det är lite tråkigt med dessa anonyma komentarer! skulle vart roligt om du skrev ditt namn! återigen tack så mycket för din fina komentar, tar åt mig! ta hand om dig, kram!

________________________________________________________________________________________________

nu bär det av ut i vinter mörkret, snön faller ner i stora mängder så man får ta på sig rejält med kläder haha! ska hem till pappa nu å äta lite mat, sen tar jag bussen och möter upp nathalie å amanda, blir bra. blir med andra ord ingen mer uppdatering ikväll utan vi hörs någon gång imorgon istället! ha en fin kväll nu alla ♥

en glad nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0