yeah, i open my eyes it was only just a dream

godkväll, hehe.. ne men shena. kom hem för en stund sen vart hos min pappa nu ikväll å sett på film, mys vill ja meddela ♥ innan det så var jag ju som sagt i göteborg idag med min mamma, riktigt nice faktiskt ! fick med mig en hel del godbitar hem, hehe ;) (ni får se bilder nedan) men måste bara få påpeka att jag fick med mig en björnfitta hem!! asså ja vet inte vad det egentligen heter men enligt mig å julia så heter det faktiskt så.. men men. såg rätt så många ha sådana i göteborg fast knapt sett någon än så länge i uddevalla, ska ju tydligen bli super modernt i vinter så, hehe. rätt så nice e den ju faktiskt, riktigt varm å go iallafall alltid ett plus när det värmer också haha. fick även köpt mig en hel del julklappar ! börjar tidigt i år, hehe, tycker alltid det blir så mycket stress så där när det börjar närma sig jul.. så ville hoppa över den stressiga delen i år, dock har jag en hel del julklappar kvar! men men nu så har jag faktiskt inget mer på hjärtat. hörs imorgon bitti då jag ska upp tidigt igen..varför? mer om det imorgon, hihi puss ♥

björnfitta/mössa-glitter 200 :-
transparent skjorta-hm 99:-
topp eller vad sjutton det nu heter hehe-hm 49 :-
( haha, okej mitt face på bilden är inte fin, but please dont care! )


t-shirt-gina tricor 99 :-


harems byxor-monson 149 :-
(dålig bild kvalité blev något konstigt med linsen just då, hehe)


linne-bikbok 249 :-
(linnet ser mycket bättre ut irl, fick inte till någin bra bild bara )


bh-hm 129 :-


den vita stora ringen-hm 29 :-
den andra ringen med en massa krims krams-kapahl 49 :-
( hehe, även här ser ringarna betydligt bättre ut irl )


rengörings grejer för ansiktet typ förebygger pormaskar å shit. himla checkt. ja å mamma köpte detta på maxi men finns nog att köpa lite var stans. ingen aning om vad det kostade faktiskt.


återigen en bild på min härliga björnfitta/mössa, haha!


å här har ni en lite bättre bild på min så kallade "topp" vet faktiskt inte vad det heter men men vi kör på  det ;)



tror att detta var allt? I hope so :)

detta slank även ner i magen idag, goa grejer detta!





Kommentarer
Postat av: MADDES

Jag svarar på kommentarer och lyssnar på musik. Hur mår du idag?



fin shopping!

2010-11-05 @ 12:09:37
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: XOXO, LANAH

Sv: den är sjukt bra! :)

2010-11-05 @ 12:23:57
URL: http://lanahs.blogg.se/
Postat av: jossan

de heter bandeau om du ville veta haha :)

2010-11-05 @ 14:54:21
Postat av: Cassandra

Sv; skönt ! Joo de är bra :D



Snygga grejer du köpte :)

2010-11-05 @ 19:24:34
URL: http://casseyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0