cause you are amazing just the way you are

tjenamors, förlåt för super bad update. så nu får detta bli ett inlägg om både gårdagen å min dag idag som håller på att passera. igår; efter skolan drog jag å träffade evelina, var vi på stan å träffade en massa. sen drog jag till albin någon gång på kvällen, kom även jonte å oskar. a det var min gårdag det kortfattat å bra. idag; éfter plugget drog jag till stan träffade nathalie taby å några fler. sen tog vi bussen å åkte till torp en liten stund. hehe, fick världens knäppaste buss-stol, (eller vad det nu heter) så jag låg ner hela vägen till torp, hehe. tyckter vi var lite små kul så där. hittade inget på torp. sen drog vi hem till var å sig.efter ett tag kom albin till mig. vi myste å gjorde inget specielt, lika dålig humor som vanligt, den här gången låg man å skrattade åt south park, so bad, really bad, hehe.. ikväll var det ju sån där rea grej på torp mellan 20.00-22.00 så då drog jag å albin dit å så hängde jonte å oskar på också. fick köpt mig en super go tröja. å nu ligger ja här under täcket å försöker få tillbaka värmen i kroppen, åka moppe i blåst å regn e inte att rekomendera direkt. men ush vad långt inlägg ne nu får ja sluta å skriva..aja, ha det så bra så hörs vi kanske imorgon bitti med dagens eller något. puss ♥

min nyfärgade lugg, som ni var nyfikna på att se. här har ni den, dock ser man inte så bra på bilderna, ser bättre ut irl, tycker då jag iallafall.




Kommentarer
Postat av: amanda

sv: det är bara bra med mig. Hur är det själv? :)

2010-10-07 @ 08:21:31
URL: http://aamandalund.blogg.se/
Postat av: simon

bara för jag visade den så behöver du inte använda som rubrik :(

2010-10-07 @ 15:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0