chunky monkey

nu sitter jag här nyduschad, ny in smord med krops lotion, brun utan sol, å ska precis hugga in på en av dom godaste ben å jerry glassarna som finns! ben å jerry-chunky monkey med smak av banan, vanilj,choklad å valnöt, låter kanske som en hel knäpp kombination, men helt otroligt gott, hehe  

idag har jag vart i skolan, som vanligt. ja å martina var så där övertrötta på sista lektionen, hemkunskapen man kan väl säga som så här att vi fnittrade bort en hel del..oops! iallafall, efter skolan var jag bara hemma å degade, borde ha pluggat inför tyska å teknik provet som väntar imorgon, men nej det blev inte av helt enkelt.. sen drog jag å träffade lovisa så drog vi på dansträning  sen åkte jag hem till pappa en snabbis å då kom även linnda dit å följde med bort till min mamma.. å ja,nu sitter jag som sagt här. måste försöka plugga lite tyska å teknik, kan inte ett piss..känner doften av ig! lovely *not*. å med detta säger jag, godnatt ♥

sorry för alla dessa små å kassa webcam bilder.. ska försöka bli bättre på å plåta saker å ting, hehe.


Kommentarer
Postat av: amanda

sv. va bra då :) ja visst är dom :)

2010-10-08 @ 11:51:00
URL: http://aamandalund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0