dance fuckers dance

_________________________________________________________________________________________________
Anonym
om jag har famlat i mörker men i dig såg jag ljuset:
jag älskar verkligen din blogg , har du många bloggläsare ? (a)

sv; vad roligt å höra att du tycker om min blogg! ne, jag har inte så många bloggläsare, fast inte så lite heller, lite mitt emellan, det beror vad man jämnför med. hehe. kanske för att min blogg inte e så där väldigt intressant, liksom hur kul kan det vara å läsa om vad jag gör varje dag? jaja, får väl försöka å bli bättre på att uppdatera oftare och kanske skriva om lite andra saker som tillexempel..ne ja vet inte, förslag? :) btw, mycket roligare om ni skriver namn istället för att vara anonyma!
______________________________________________________________________________________________________

blir ett kort inlägg nu för fy17 vad trött jag e ! vart full rulle i skolan idag, matte-prov å hela grejen, ush riktigt svårt ju! efter skolan drog jag hem till albin, hihi mys ♥ sen fram mot kvällen drog jag hem till linnda, körde på min vanliga stil öppna dörren å bara kliva in, men men känner man sig som hemma lite var stans så gör man. drog vi bortåt till min pappa som nu har kommit hem ifrån stockholm, han hade köpt två par fina örhängen till oss, tack!! å nu så ska jag fortsätta lyssna musik, sen blir det bädden. godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Anniepie

Okej, jamen godkänd är ju huvudsaken att man är! :D Jag håller med dig till viss del angående plastikoperationer. Självklart är det bra att vara naturlig och som du säger man blir aldrig nöjd...Men jag är endå lite för eftersom att det kan höja självförtroendet för många människor som inte mår bra...Hoppas att dagen din blir bra nu! :) Kram!

2010-10-21 @ 09:23:47
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie
Postat av: Rackarbiatch, en RIKTIG bitch!

Svar ja jävla väder asså:/

Saken är att man har ju slutat lyssna på vädergubbarna , hur många gånger har dom inte sagt att de kommer bli den kallaste på flera hundra år lxm :O Samma visa vare för typ 2 år sen, de blev aldrig spec kallt. Men nu så ere ju kallt ute redan och klimatet harju förändrats ch golfströmmen för med sig kallt vatten, så man vet ju faktiskt inte vad mn ska tro :O

2010-10-21 @ 13:20:08
URL: http://rackarbiatch.com
Postat av: FIONA - ja, som hon i shrek

haha tack så mkt :D

2010-10-21 @ 14:19:50
URL: http://lovefiona.blogg.se/
Postat av: amanda

hoppas provet gick bra :)

2010-10-21 @ 16:04:38
URL: http://aamandalund.blogg.se/
Postat av: Yasmine

Tack så mycket :)

2010-10-21 @ 16:16:09
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/
Postat av: JAG!

fjortis dryg fjortis.. !

2010-10-24 @ 15:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0