funderar på att krypa ner under täcket..mm

aa så blir det nog, sängen lockar rätt så hårt just nu faktisk. vad har hänt idag då? jo, vaknade ju upp bredvid linnda som sagt. sen så degade vi mest framåt kvällen någon gång då erik å hagge kom hem till mig en liten stund så där. sen så drog dom iväg å då drog jag hem till min pappa ♥ fick britney spears nya parfym av honom, hihi taaaaaaack!! sitter å luktar på mig själv, heheh.. men men nu blir det sängen legat å snackat med albin i mer än en timme å spanat på south park, vi har så dålig humor så det är inte sant, haha! jaja, nu blir det sängen hörs mer imorgon bitti, ska jag våga mig på en videoblogg då? maby baby, heheh.. godnatt ! ♥

dagens outfit:
jeans-gina tricot
blus-h&m
scarf-h&m
+ mina nya skor från dinsko (finns på bild, två inlägg nedan)
(mitt ansikte var nästintill skrattretande, därför övermålat face)


min nya parfym:
britney spears-radiance



Kommentarer
Postat av: Anniepie

Jättesnygg outfit! :) Gillar scarfen... Precis, ska ha lite hemmaspa idag faktiskt och ta hand om mig själv lite! ;)hihi ha en fin dag nu. Kram!

2010-10-24 @ 12:00:49
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie
Postat av: MADDES

det är bra med mig. snygg outfit. händer idag?

2010-10-24 @ 14:21:30
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Ramnerödsganstaah !

Snöögg outfit idaah! Som vanligt 8]

Du är verkligen perfekt, snygg, smal, allt som jag vill vara ! Är verkligen avundsjuk på dej, jag är bara ful, fet, klumpig... -.-

Jaja, du är iaf hur fiin som helst !!:D



2010-10-24 @ 15:18:26
Postat av: FIONA - ja, som hon i shrek

agility kurs! sj?

2010-10-24 @ 19:59:34
URL: http://lovefiona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0