goe kvällen

ja hallå nu ligger man här under täcket med datan líggandes på magen, hehe, tänkte slänga in ett litet inlägg innan ja somnar.. jaja, som sagt goe kvällen har det allt vart. började med att ja drog ner till stan å träffade annie efter skolan tog vi bussen på dirren upp till fasseröd. där träffade vi albin, henke, kiffe, erik, sanna å anna :) stod vi å tjötade ett väldigt bra tag, sen drog erik iväg å alla vi andra drog oss mot skogslyckan där vi skulle vänta på bussen. kom den tillslut träffade henke någon som hette moa på bussen så då följde hon med oss till torp. när vi väl kom dit så tittade vi runt lite å så, skulle få köpt mig ett par boots med kilklack men hittade inte dom skorna jag letade efter så det fick bli några andra som ser ungefär likdana ut som dom ja letade efter, hehe. fick även köpt mig en gosig tjocktröja, halva priset var det på den så det var ju ena toppen. sen drog vi oss mot mc'donalds, stoppade i mig en ostbörjare, gott. haha kul hade vi då där iallafall. helt plötsligt hamnade jag i en kundvagn också.. men jag kom iallafall hem tillslut. hehe.

å snacka om att jag haft humörsvägningar idag ena stunden arg som en get å andra stunden skrattade jag så jag fick vika mig dubbel.. å måste bara få tillägga att ja inte förstår vad det e som händer, snöstorm i oktober det e fan galet..snön ligger som ett tjockt täcke här utanför mitt fönster, ush å fy ! men men, vad ska man göra liksom. nu ska jag iallafall sova så hörs vi imorgon då det äntligen är fredag igen, herregud veckorna bara rusar förbi! godnatt ♥

mina nya boots-din sko 449 :-
(dom ser mycket bättre ut irl när dom väl sitter på fossingen hehe.)


min nya gosiga tröja-bikbok 149 :- (ord.p 250 :-)

Kommentarer
Postat av: Anniepie

Jättesnygg sko, älskar kilklack! :D ha en bra fredag nu. kramar!

2010-10-22 @ 09:06:07
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0