riktigt höstväder

nu börjar det bli riktigt kallt i luften. frost blir det nog inatt igen.. vinterjackan är iallafall på vid det här laget, hehe, riktigt gott ju! iallafall, idag så har det vart lika mycket skola som igår, å lika kul som alltid då. *not* fast på SO lektionen, så hade ju ja å martina riktigt kul.. var tänkt att vi skulle sammarbeta med jonte å rita ett stort skepp å greja en massa. läser om christoffer columbus asså. men detta gick la inte sådär prima, hehe.. tror att det e något wrong med mig å martina för på alla sista lektioner så börjar vi alltid fnittra något hysteriskt.. men men, tycker i alla fall att våran teckning blev fin! hehe.

idag efter skolan följde jag med linnda hem, vi softade å drog ut å tog lite härliga höst bilder. sen drog vi till konsum köpte ostbollar å hallonsoda. mumma.

å nu ikväll har jag vart hos albin där även kiffe var. var la inte där än så väldigt lång stund, men saknade han så himla mycket så kännde att ja ena var tvungen å dra dit en stund. hihi.

 nu har jag lyckats plugga in alla engelska glosor också. bra jobbat nathalie. bara matten jag inte orkat plugga på.. å imorgon har vi matte diagnos också, shit pommfritt, hur ska detta gå egentligen?! jaja, nu blir det sängen så får vi hoppas att jag vaknar som ett riktigt matte-geni imorgon.. ska jag försöka med något inlägg imorgon bitti också, får se vad tiden tillåter. ska även försöka fixa ett videoinlägg snart, hihi spännande.. aja, godnatt ♥

två random bilder ifrån skolan, tagna någon gång i förra veckan.




Kommentarer
Postat av: Emelie

nej precis!

vad gör du då?:D

2010-10-13 @ 08:03:25
URL: http://bookofems.blogg.se/
Postat av: FlizanLizan

sv: härligt, nja de e sådär :/

2010-10-13 @ 09:09:16
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: amanda

ja nu börjar det verkligen bli kallt!

2010-10-13 @ 18:33:30
URL: http://aamandalund.blogg.se/
Postat av: FIONA - ja, som hon i shrek

fina!

2010-10-13 @ 20:37:02
URL: http://lovefiona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0