sleeping over

tonight slaggar ja å sara hos linnda, just so you know  idag har det vart två prov i skolan, tyska å fysik prov..fyfan! efter skolan drog jag, linnda å sara hem till mig sen raka vägen mot the city, hehe. träffade vi alex å linus så då följde dom med när jag skulle få i mig lite käk i magen, hehe. sen var det dags för träning, nice. sen så drog vi direkt efter träningen mot bäve-kyrka där vi skulle på rock café å gudstjänst med konfan.. träffade vi en massa där som vi "minglade" runt med. vid 11 tiden drog vi hem till linnda, där vi nu har haft det riktigt fredagsmysigt, hehe. sätt på prision break filmen å käkat en massa gottigt. yesbox. men nu så blir det att jag avslutar här. ha en fortsatt fin fredags kväll/natt, så hörs vi imorgon. kisses ♥

orkar inte ladda upp fler än två bilder ikväll, hehe.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0