svar på tal om navel piercing

jag om tar mig en go dusch:
Hej !
jag har en fråga..
eh jo jag funderar att piercing mig i navelen och jag vet ju att du har det så jag ville höra om du fått några ärr eller så eller om det lätt blir infekterat och så eller hur har det varit för dig ?

svar; hejhej! som svar på din fråga; nej jag har inte fått något ärr eller liknande! min navel har inte blivit infekterad heller för den delen. fast dom första två/tre månaderna var det väldigt ömt, och då var det extra viktigt att göra rent! (man köper rengörings grejer hos den som piercar dig ) du ska även inte bada dom första månaderna, för då är det extra känsligt å kan bli infekterat. annars gjorde det inte specielt ont att ta själva hålet. kostar runt femhundra lappen. så nu vet du en hel del om detta, hehe. tycker defentivt du ska ta hål i naveln (om du får förstås) riktigt snyggt enligt mig! kram

en bild tagen någon gång i våras skulle jag tro.

Kommentarer
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

fint smycke :)



sv; åh tack så jätt emkt söt :D

2010-10-26 @ 20:01:11
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: Anonym

var har du köpt den piercingen?? skit snygg ju ;) :D

2011-09-28 @ 01:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0