tredje i tionde

godkväll, här ligger jag under min goa filt i min säng. härligt. idag har det vart en lugn å härlig söndag. vaknade av att leticia ringde mig. sen drog jag upp å tittade på en super rå skräckfilm med papi, käkade pizza å lite annat gott. sen drog jág hem till jonte, där även oskar å albin var, soft  sen runt sju på kvällen så drog vi oss mot gymmet där killarna skulle gymma å jag satt å snackade i tele med linnda. nu ska dom sattsa på å bli biffar med sexpack å grejer, hehe. så nu sitter jag här tittade lite på ansiktsboken, (facebook) å då såg jag att linnda lagt ut en bild på åretsskolfoto. så den laddar jag upp här. inte fått se mitt enskilda skolfoto en, får förmodligen det hemskickat imorgon.. kommer se förjävlig ut rent ut sagt, aldrig sett bra ut på ett enda skolfoto, trött jag blir på detta. aja nu ska jag sova så jag e pigg imorgon! godnatt sunshines  ♥

8b ♥

Kommentarer
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

jag trodde du gick i 9an:)

2010-10-04 @ 00:43:23
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0